Strategija razvoja turizma Občine Velike Lašče 2020-2025

Strategija razvoja turizma Občine Velike Lašče 2020-2025 je v sodelovanju z deležniki nastajala od marca do oktobra 2020. Občinski svet jo je na svoji 13. redni seji, dne 22. 10. 2020 potrdil.

Navedena strategija opredeljuje vizijo, strateške cilje in akcijski načrt za pospeševanje razvoja turizma v občini osrednjeslovenske regije. Vizija Občine Velike Lašče v polju turizma se glasi: V zibelki slovenske kulture v ohranjeni naravi občani s trajnostnim turizmom na podeželju skupaj z občino dosegamo zadovoljstvo, gospodarsko varnost in preseganje meja. Strategija opredeljuje 4 ključne vrednote na področju turizma v občini: povezanost in sodelovanje, od poguma do vztrajnosti, izvirnost iz avtentičnosti ter s kakovostjo in prijaznostjo do zaupanja.

Ta strategija za prihodnje petletno obdobje zastavlja 3 strateške cilje: 1. Povečevanje prepoznavnosti turistične ponudbe z jasno identiteto; 2. Trajnostni turizem spodbuja zadovoljstvo občanov;  3. Turizem povezuje organizacije in občane znotraj in zunaj občine. Za doseganja vsakega od treh strateških ciljev strategija opredeljuje tudi 11 specifičnih ciljev (Javni zavod Trubarjevi kraji, blagovna znamka in celostna podoba, promocija, infrastruktura, obstoječa turistična ponudba, kulturne in glasbene prireditve, nove prenočitvene kapacitete, kulinarični turizem, izvirna turistična ponudba, finančne vzpodbude, javno-zasebno partnerstvo). Specifični cilji navajajo aktivnosti in časovne roki ter odgovorne nosilce za njihovo uresničitev. Strategija prinaša tudi organizacijsko shemo za doseganje zastavljenih ciljev ter časovnico aktivnosti za uresničevanje predvidenih ciljev. 

Strategija razvoja turizma Občine Velike Lašče 2020-2025
Priloga 1: Turizem v občini Velike Lašče – Analiza stanja